Saját bloglista

2010. január 30., szombat

Teljesen új történet!!!!!!


Bella Volturi élete!!!!!
Bella Szemszöge!!!!!
Sziasztok a nevem Bella Volturi és Volterában élek az új családommal,Aroval és a többiekkel. Jane az én újj legjobbarátnőm, Alec a srác aki mindenben segít ha kell és ott van Félix aki belém szerelmes. Fura ez a kialakult helyzet. Naggyából 50 éve hagyott el a Cullen család és én azóta se tudom őket elfelejteni Edwardot még mindíg ugyanúgy szeretem mint eddig. Alice is nagyon hiányzik de a többieknélkül is nagyon rossz. Aro mindent megtesz hogy boldog legyek de ez nem ugyan az mintha ők itt lenének. Holnap lessz a 19. születésnapom ugyanis ekkor változtam vámpirrá. Jane rengeteget segít nekem hogy megkönyítse az életem de hiába,nagyon szomorú vagyok és nagyon hiányzik Edward és a többiek. Aro őket is meghívta de nem vagyok benne biztos hogy eljönnek. Nekem ez lenne a legjobb születésnapi ajándék ha ők is itt lennének. Leszált az est elkezdődött a buli,de a Cullenék nem jöttek el. Bella!-kiábált Aro. A hangja most sokkal izgatotabnak hangzott mint eddig. Lementem és ott álltak ők. A Cullen család. Nem hittem a szememnek de amikor Alice ugrott a nyakamba elhittem hogy tényleg itt vannak. Alice annyira hiányoztatok. -mondtam miközbe megöleltem. Bella te is nagyon hiányoztál nekünk.-mondta majd arcon csókolt. Alice elengedett és Edward jött ide hozzám, nem szólt egy szót sem csak állt előttem és nézett. Közelebb lépet és megölelt.-nagyon meglepett de annyira boldog voltam hogy nem akartam elengedni. Hiányoztál Bella.-mondta de még mindíg nem engedett el. Te is nagyon.-mondtam . Na vigyázz öcsi had szorongassam meg az én kicsi hugomat. -mondta Emmet miközbe felénk közeledett. Szia Emmett,hogy vagy?-kérdeztem. Jól és te? -kérdezett vissza. Hiányoztál bátyókám. -mondtam, mosolyogva. Bella te hogy kerülsz ide Aro-ékhoz? -kérdezte Carlisle. Itt lakom.-adtam rövid és tömör választ. Mióta?-kérdezte. Amióta elhagytattok. -válaszoltam kicsit élesebben mint ahogy szerettem volna. Bella....én....-kezdte Rosalie de nem fejezte be. Oda mentem és megöleltem. Rose hiányoztál. -mondtam. Te is Bella és szeretnék bocsánatot kérni hogy olyan ellenséges voltam veled. Fátylat rá.-mondtam. Köszönöm Bella.-mondta Rose és megint megölelt.

3 megjegyzés:

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!