Saját bloglista

2010. február 21., vasárnap

Figyelemelterelések!!!!!!

A szórakozásom vált elsőszámú elsőbbségűvé Esmé szigetén. Búvárkodtunk ( nos, búvárkodtam, amíg Edward mutogatta képességét , hogy képes oxigén nélkül meglenni  akármeddig .) Felderítettük a kicsi őserdőt , ami körülöleli a sziklás ,kicsi csúcsot. Meglátogattuk a lombkoronában élő papagájokat a sziget déli végén. Néztük a naplementét a sziklás nyugati öbölből . Úsztunk  barna delfinekkel, amik ott játszottak a meleg, sekély vizekben. Vagy legalábbis én, amikor Edward a vízben volt, a barna delfinek eltűntek, mintha egy cápa lett volna a közelben.

Tudtam, hogy mi történik. Megpróbált lefoglalni, őrülten, úgyhogy nem zaklattam őt a szex dologgal kapcsolatban továbbra is. .Amikor megpróbáltam rábeszélni őt arra, hogy lazítsunk a nagyképernyős plazmatévé alatt levő millió DVD-k egyikével, kicsábított a házból olyan varázsigékkel, mint korallszirtek és vízi barlangok és tengeri teknősök . Csak mentünk, mentünk, mentünk egész nap, így amikor a nap végül lenyugodott teljesen kiéhezettnek és kimerültnek éreztem magamat.

Félig álomba merültem a tányérom felett, miután minden éjszaka befejeztem a vacsorát. Egyszer tényleg elaludtam egyenesen az asztalnál és neki kellett az ágyba vinnie engem. Részben az volt, hogy Edward mindig túl sok ételt készített egy fő részére, de olyan éhes voltam, miután úsztam és megmásztam mindent egész nap , hogy legnagyobb részét megettem. Akkor, tele és nyúzottan, alig tudtam nyitva tartani a szemeimet. Mind része a tervnek, kétségkívül.

A kimerültség nem segített sokat a meggyőzésre tett kísérleteimmel. De nem adtam fel. Megpróbáltam érvelni miközben esedeztem, és zsémbelődni, de minden hasztalanul. Eszméleten kívüli állapotban voltam általában, mielőtt tényleg messzire haladhattam volna az ügyemmel. Azután az álmaim annyira igazinak tűntek --- rémálmok javarészt, egyre élénkebbek, azt hittem, hogy a sziget túl-fényárban úszó színei miatt --- mindig fáradtan ébredtem, bármennyi ideig is aludtam.

Körülbelül egy hétre rá, hogy megérkeztünk a szigetre, elhatároztam, hogy megpróbálok kompromisszumot kötni. Korábban ez működött nálunk.

A kék szobában aludtam most. A tisztító legénység nem volt esedékes a következő napig, és a fehér szobának még mindig lent volt egy hófehér takarója. A kék szoba kisebb volt, az ágy ésszerűbben méretezett. A falak sötétek voltak, amit tíkfával osztottak táblákra, és a szerelvények mind fényűző kék selymek voltak.

Rákaptam arra, hogy hordjam Alice női fehérnemű gyűjteményének egy részét, hogy éjjel bennük aludjak – amelyikek annyira nem fedték fel a testem a gyér bikinikkel összehasonlítva, amiket nekem csomagolt. Azon töprengtem, vajon látott-e egy látomást, miért akarnék ilyen dolgokat, aztán viszolyogva, megszégyenített a gondolat.

Ártatlan elefántcsontszínű szaténnal indultam útnak lassan, aggódtam, hogy a bőrömből többet felfedni lehet a segítség ellentéte lesz, de kész voltam kipróbálni bármit. Edward úgy tűnt, hogy nem vesz észre semmit, mintha ugyanazokat a szakadt veteránokat viseltem volna, amiket otthon hordtam.

A horzsolások sokkal szebben néztek most ki --- helyenként sárgultak , és a többi helyen teljesen eltűntek -- így ma este kihúztam az ijesztőbb darabok közül az egyiket,  míg előkészültem a faburkolatos fürdőszobában. Ez fekete és csipkés volt , sőt zavaróan nézett ki, mikor nem volt rajtam. Vigyáztam nehogy belenézzek a tükörbe , mielőtt visszamentem a hálószobába. Nem akartam elveszteni a fejemet.

Elégedetten figyeltem, ahogy a szemei hirtelen, csak egy másodpercre szélesen kipattantak, mielőtt szabályozta a kifejezését.

-„ Mit gondolsz? „ –Kérdeztem, miközben piruetteztem, hogy láthasson minden szögből.

Köszörülte torkát. -„Gyönyörű vagy . Mint mindig. "

-„ Köszönöm” – mondtam egy kicsit savanyúan.

Túl fáradt voltam ahhoz, hogy ellenálljak annak, hogy gyorsan bemásszak a puha ágyba.
Körém tette a karjait, és felhúzott a mellkasára, de ez megszokott volt --- túl meleg volt, hogy az ő hűvös teste nélkül aludjak.

-„ Alkut akarok kötni veled", - mondtam álmosan.

-„ Nem fogok semmilyen alkut kötni veled ",- válaszolta.

-„Még nem is hallottad, hogy mit ajánlok fel. "

-„Nem számít.”

Sóhajtottam. -" Dang. És én igazán akartam. Ó szóval."

Forgatta szemét.

 Becsuktam a szemem, és hagytam, hogy bekapja a csalit. Ásítottam.

Csak egy percig tartott - - nem elég sokáig számomra, hogy elaludjak.

-" Rendben. Mi az, amit akarsz? "

Egy másodpercen keresztül csikorgattam a fogamat, miközben harcoltam egy mosollyal.
Ha volt valami, aminek nem tudott ellenállni, az annak a lehetősége volt, hogy adjon nekem valamit.

-" Szóval , gondolkodtam ...Tudom , hogy az egész Dartmouth-t dolog csak látszólagos, hogy legyen egy címlap sztori ,de őszintén a főiskola egy szemesztere valószínűleg nem ölne meg engem,"- mondtam miközben visszhangoztam korábbi szavait, amikor megpróbált rábeszélni engem, hogy halasszam el a vámpírrá válásomat. - " Charlie felvillanyozódna a  Dartmouth-i történetektől , fogadok . Persze, lehet,hogy kínos, ha nem tudok lépést tartani mindegyik agytröszttel .Még ... tizennyolc , tizenkilenc. Tényleg nem olyan nagy különbség. Nem olyan ez, hogy szarkalábakat fogok kapni jövőre ."

Egy hosszú pillanatra csendben maradt. Aztán , halkan azt mondta, " Várnál. Ember maradnál.”

Csendben maradtam , engedve az ajánlatot lesüppedni .

-" Miért csinálod ezt velem?"- mondta a fogain keresztül, a hangja hirtelen dühös volt. –„ Nem elég nehéz mindez nélkül? ”- Megmarkolt egy tenyérnyit a csipkéből , ami a combomon fodrozódott. Egy pillanatra azt gondoltam , hogy le fogja tépni azt a varrástól. Azután a keze ellazult. -"Ez nem számít. Nem fogok alkut kötni veled. "

Főiskolára akarok menni. "

-" Nem ,nem akarsz. És nincs semmi, ami megéri újra kockáztatni az életedet.”

-" De menni akarok . Szóval, nem a főiskola az ,amit annyira akarok --- egy kicsivel tovább akarok ember lenni.”

Behunyta a  szemét , és az orrán keresztül kilélegzett. –„ Megőrjítesz engem, Bella. Nem ezen vitatkoztunk egy milliószor, hogy mindig azt kérdted, hogy haladéktalanul egy vámpír legyél? "

-" Igen , de ... nos, van egy okom, hogy ember legyek, ami korábban nem volt."

-" Mi az ? "

" Találd ki ", mondtam , és hozzáhúztam magam a párnák mellett, hogy megcsókoljam őt .

Visszacsókolt ,de nem olyan módon ,hogy azt gondoljam,hogy győztem. Gondosabb volt, nem akarta megbántani az érzéseimet; teljesen őrületes módon irányította magát. Gyengéden, arrébb tolt egy pillanatra és ringatni kezdett a mellkasán.

-„ Annyira ember vagy, Bella .A hormonjaid által  uralt. " Nevetett.

-" Ez a lényeg, Edward. Szeretem ezt a részét az emberi létnek. Nem akarok még lemondani erről. Nem akarok éveken keresztül várni arra, hogy a vér-őrült újszülöttek egy része visszajöjjön ide. "

Ásítottam, és elmosolyodott.

-„ Fáradt vagy. Aludj, szerelmem. " - Elkezdte dúdolni azt az altatódalt, amit nekem alkotott, amikor először találkoztunk.

-„ Azon töprengek, hogy miért vagyok annyira fáradt,”- szarkasztikusan motyogtam. –„Ez nem tartozhat a terved részéhez vagy semmihez.”
Csak egyszer kuncogott , és folytatta a dúdolást.

-" Azt gondolnád, hogy jobban alszok, amilyen fáradt vagyok".

A dal félbeszakadt. -" Úgy alszol,mint a halottak , Bella. Nem mondtál egy szót se alvás közben, amióta idekerültünk. Ha nem lenne a horkolás, aggódnék ,hogy kómába estél."

Figyelembe kívül hagytam, hogy a horkoláson gúnyolódik ; nem horkoltam. –„ Nem hánykolódok és beszélek? Ez furcsa. Általában ágyban vagyok , amikor rosszat álmodok. És kiabálok."

„Rémálmaid voltak?”
„Életszerűek. Annyira fáradttá tesznek engem” ásítottam. „Nem hiszem, hogy nem gagyogtam róluk egész éjszaka”
„Mikről?”
„Különböző dolgokról – de ugyanazok, tudod, a színek miatt”

„Színek?”
„Mind annyira fényesek és valóságosak. Általában, amikor álmodom, tudom, hogy én vagyok. De nem tudom, hogy alszom. Ez ijesztőbbé teszi őket”
Zavartnak hangzott, amikor megint beszélni kezdett. „Mi ijeszt meg téged?”
Kissé remegtem. „Főleg…” haboztam.
„Főleg?” unszolt.

Nem voltam benne biztos, hogy miért, de nem akartam mesélni neki a gyerekről a visszatérő rémálmomban; volt valami személyes a különös rémületben.
Úgyhogy teljes leírás helyett csak egy elemet adtam neki. Természetesen olyat, ami elég ijesztő számomra, vagy bárki más számára.
„A Volturi” suttogtam.
Szorosabban megölelt. „Nem fognak zaklatni minket. Hamarosan halhatatlan leszel és nekik nem lesz rá okuk”

Megengedtem neki, hogy vigasztaljon, de kicsit bűnösnek éreztem magam amiatt, hogy félreértett. A rémálmok nem pont ilyenek voltak. Nem magam miatt aggódtam – én a fiú miatt aggódtam. Ő nem az a fiú volt, akiről először álmodtam – a vámpírgyerek vérvörös szemekkel egy halom halott emberen ült, akiket szerettem. Ez a fiú, akiről az előző héten négy alkalommal álmodtam, határozottan emberi volt; az arca ki volt pirulva, széles szemei lágy zöldek voltak. De épp, mint a másik gyerek, ő is félelemmel és kétségbeeséssel remegett, ahogy a Volturi körülvett minket. Nekem egyszerűen védenem kellett az ismeretlen gyereket. Nem volt másik opció. Ugyanakkor, tudtam, hogy el fogok bukni.

Edward látta az arcomon az elhagyatottságot. „Mit tehetnék, hogy segítsek?”
Megráztam a fejem. „Ezek csak álmok, Edward”
„Akarod, hogy énekeljek neked? Minden éjjel énekelni fogok, ha ez távol tartja a rossz álmokat”
„Nem mind rossz. Van néhány jó. Olyan… színes. Víz alatti, halakkal és korallal. Az egész tényleg olyan, mintha tényleg megtörténne – nem tudom, hogy álmodom. Talán ez a sziget az
oka. Annyira fényes”

„Haza akarsz menni?”
„Nem. Nem, még nem” Nem maradhatnánk egy kicsit tovább?”
„Addig maradhatunk, amíg csak akarsz, Bella” ígérte.
„Mikor kezdődik a szemeszter? Korábban nem figyeltem” Sóhajtott. Megint elkezdhetett dúdolni is, de elaludtam, mielőtt biztos lehettem volna benne.

Később, amikor felébredtem a sötétben, ijedt voltam. Az álom annyira nagyon valóságos… annyira élénk, annyira érzékelhető volt… hangosan ziháltam, összezavarodva a sötét szoba miatt. Egy másodperccel ezelőtt még úgy tűnt, mintha ragyogó napsütésben állnék.
„Bella?” suttogta Edward, szorosan ölelve a karjaival, és finoman rázogatni kezdett. „Jól vagy, szerelmem?”
„Oh” megint ziháltam. Csak egy álom. Nem a valóság. Legnagyobb meglepetésemre, a könnyek figyelmeztetés nélkül kicsordultak a szememből és végigfolytak az arcomon.

„Bella” mondta most hangosabban, riadtabban. „Mi a baj?”
Hideg ujjaival letörölte forró arcomról a könnyeket, de újak jöttek a helyükre.
„Csak egy álom volt” nem tudtam visszatartani a halk zokogást, amitől akadozott a hangom.
Az öntudatlan könnyek zavaróak voltak. De nem tudtam átvenni az írányítást a megdöbbentő szomorúság fölött, ami magával ragadott engem. Annyira nagyon akartam, hogy az álom igaz legyen.

„Jól van, szerelmem, nincs semmi baj. Itt vagyok” Megrázott engem. Kicsit túl gyors volt, hogy megnyugtasson.
„Volt egy másik rémálmod? Az nem a valóság, az nem a valóság”
„Nem rémálom” megráztam a fejem, miközben a szemeimet dörzsöltem. „Ez egy jó álom volt” a hangom megint akadozott.
„Akkor miért sírsz?” kérdezte összezavarodva.
„Mert felébredtem” sírtam és a nyaka köré fontam a karjaimat.
Felnevetett a logikámon, de a hang aggodalmas volt és feszült.

„Minden rendben van, Bella. Vegyél mély lélegzetet”
„Annyira valóságos volt” sírtam. „Azt akartam, hogy igaz legyen”
„Mesélj nekem róla” unszolt. „Talán az segíteni fog”
„A parton voltunk…” a hangom elcsuklott, és visszahúzódtam, hogy könnyekkel teli szemeimmel ránézhessek nyugtalan angyalarcára.  Tűnődve bámultam őt és az ésszerűtlen szomorúság kezdett elmúlni.
„És?” buzdított végül.
„Oh, Edward”
„Mondd el, Bella” kérte aggódva a hangomban lévő fájdalom miatt.

De nem tudtam. Helyette megint a nyaka köré szorítottam a karjaimat és lázasan megcsókoltam. Ez egyáltalán nem a vágy miatt volt – szükségem volt rá a fájdalom miatt.
Azonnal és gyorsan visszautasított. Küzdött velem, amilyen finoman csak tudott meglepetésében, a vállaimnál fogva messze eltartott magától.

„Nem, Bella” mondta. Ahogy rám nézett, mintha aggódott volna, hogy elvesztettem az eszem.
Megint zokogás fojtogatta a torkomat.
Összezavarodva, elgyötört szemekkel bámult rám.
„S-s-sajnálom” motyogtam.
De ekkor magához húzott, szorosan márványmellkasához ölelt.
„Nem tehetem, Bella, nem tehetem!” a nyögése aggodalmas volt.
„Kérlek” mondtam, alig hallhatóan. „Kérlek, Edward”

Nem tudtam megmondani, hogy a remegő hangom miatt, vagy a támadásom váratlansága miatt, vagy egyszerűen csak neki is szüksége volt rá. De bármi is az ok, feladó nyögéssel visszahúzta az ajkaimat az övéire.
És elkezdtük ott, ahol az álmom abbamaradt.

Nagyon nyugodt maradtam, amikor reggel felébredtem, és megpróbáltam tartani a lélegzetemet. Féltem kinyitni a szemeimet. Edward mellkasán feküdtem, de ő nagyon nyugodt volt és a karjai nem voltak körülöttem. Ez rossz jel volt. Féltem elismerni, hogy ébren vagyok és szembenézni a haragjával. Óvatosan kikukucskáltam a szempilláimon keresztül. A sötét mennyezetet bámulta, karjai a feje fölött voltak. Felkönyököltem, hogy jobban láthassam az arcát. Sima és kifejezéstelen volt.
"Mekkora bajban vagyok?” Kérdeztem halk hangon.
„ Nagyban” mondta, de elfordította a fejét és önelégülten rám mosolygott.
Lélegeztem egy megkönnyebbült sóhajt "Sajnálom, "mondtam. "Én nem tudom mit jelent
…Nos, nem tudom pontosan, mi volt a múlt éjszaka."ráztam a fejem az irracionális könnyek emlékén, a végzetes bánat.
"Nem mondtad el nekem, miről szólt az álmod"
"Felteszem, nem tettem - de valamit mutattam neked, mi volt körülbelül."idegesen nevettem.
"Ó, "mondta. A szemeit tágra nyitotta, aztán hunyorított.
"Érdekes."
"Ez egy nagyon jó álom volt, "mormoltam. Nem kommentálta, úgyhogy néhány másodperccel később megkérdezetem,"Megbocsájtasz nekem?"
"Gondolkodom rajta."
Felültem, azt tervezve, hogy megvizsgálom magam - ott nem látszottak semmilyen tollak, legalább. De ahogy mozogtam, a szédülés egy furcsa hulláma ütött meg. Meginogtam és visszaestem a párnákra.
„Wow… szédülés”
A karjai akkor körülöttem voltak. "Sokáig aludtál.
Tizenkét órát"
"Tizenkettőt?"Milyen furcsa.
Mondtam gyorsan magamnak – miközben beszéltem, próbálva nem túl nagy jelentőséget tulajdonítani ennek. Jónak tűntem.
A horzsolások a karjaimon már egy hetesek voltak, sárgultak. Kinyújtóztam próbálkozva. Jól is éreztem magam.
Jobban, mint jól, valójában.
„ Teljes a leltár?"szégyenlősen bólintottam. "Úgy tűnik, a párnák túlélték."
"Sajnálatos módon, nem mondhatnám ugyanezt, hmm, a hálóingedről."
Az ágy a lába felé bólintott, ahol szerte szétterült a fekete fűző több maradványa a selymen át.
"Ez nagyon rossz, "mondtam. "Ezt az egyet szerettem."
"Én is."
"Voltak bármilyen más áldozatok?"Kérdeztem szégyenlősen.
"Vennem kell Esme-nek egy új ágykeretet, "vallotta be, elpillantva a válla felett.
Követtem a tekintetét, és meg voltam döbbenve, látva, hogy a nagy fatuskó darab nyilvánvalóan ki volt vésve az ágy fejtámlájának bal oldalából.
"Hmm."rosszallóan tekintettem. "Nem gondolod, hogy ezt hallottam volna?"
"Úgy tűnik, rendkívül figyelmetlen vagy, miközben a figyelmed másképpen összpontosul."
"Egy kicsit elfoglalt voltam, "ismertem be, miközben mélyvörösbe pirultam. Megérintette az égő arcomat és sóhajtott."Ezt igazán hiányolni fogom."
Bámultam az arcát, bármi jelét keresve a haragnak vagy lelkiismeret furdalásnak, amitől féltem.
Egyenletesen tekintett vissza rám, a kifejezése nyugodt volt, de egyébként olvashatatlan.
"Hogy érzed magad?"
Nevetett.
"Mi az?"Követeltem.
"Olyan bűnösnek nézel ki - mint aki egy bűncselekményt követett el."
"Bűnösnek érzem magam, "motyogtam.
"Tehát elcsábítottad a szintén-akaró férjedet. Vagyis ez nem egy főben járó bűn"
Úgy tűnt, ugrat.
Az arcom még forróbb lett. "A szó elcsábított, beleértve egy bizonyos előre megfontolt összeget."
"Talán ez nem a megfelelő szó volt, " engedte meg.
"Nem vagy dühös?"bánatosan mosolygott "Nem vagyok mérges."
"Miért nem?"
"Nos "szünetelt. "Nem bántottalak téged, egyrészt. Ezúttal könnyebb volt irányítani magam, elterelni a túlzásokat.” A szemeivel ismét a sérült keretre pillantott.
"Talán mert ezúttal több elképzelésem volt, hogy mire számítsak."
Egy bizakodó mosoly kezdett szétterjedni az arcomon. "Mondtam neked, hogy csak gyakorlat kérdése."
Összeszűkítette a szemeit.
A megmordult a gyomrom, és nevetett. "Reggeli idő az embernek?”kérdezte.
"Kérlek, "mondtam, miközben kiugrottam az ágyból. Habár túl gyorsan mozogtam, és ezzel részegen tántorogtam, hogy visszanyerjem az egyensúlyom.
Megfogott, mielőtt belebotlottam volna a komódba. "Minden rendben van?"
"Ha nem lesz jobb egyensúlyérzékem a következő életemben, visszatérítést kérek."
Főztem ezen a reggelen, sütöttem néhány tojást - túl éhes voltam, hogy valami bonyolultabbat készítsek. Türelmetlenül, néhány perc múlva a tányérba pattintottam őket.
"Mióta eszel tükörtojást?”kérdezte. "Most óta."
"Tudod te hány tojást ettél az utóbbi hét alatt?
Kihúzta a szemetest a mosogató alól – ez tele volt üres kék kartonokkal.
"Furcsa, "mondtam, miután lenyeltem egy forró falatot. "Ez a hely összekuszálja az étvágyamat” és az álmaim, és a már amúgy is kétes egyensúlyom. "De szeretek itt lenni. Valószínűleg hamarosan mégis távoznunk kell, nem? Ezt csinálni a Dartmouth-i időben? Wow!, gondolom, találni kell egy helyet, ahol éljünk és ki is párnázunk."
Leült mellém. „ Most már feladhatnád a főiskolai ürügyet – megkaptad, amit akartál. És annyira nem értettünk egyet, így ez nincs feszesen hozzákötve.”
Felhorkantottam "Ez nem egy ürügy volt, Edward. Nem töltöm a szabadidőmet cselszövéssel, mint ahogy a többi ember teszi. Mit tudunk tenni, amit viseljen Bella a mából?"Mondtam szegényes benyomásban a hangára. Szégyentelenül nevetett.
"Tényleg szeretnék egy kis ideig még ember lenni." Fölé hajoltam hogy a kezem végigsimítsam a meztelen mellkasán. "Ez nem elég."
Kételkedve nézett ki. "Ezért?"kérdezte, megfogva a kezem, ami a hasa felé mozgott.
"Mindvégig a szex volt a kulcs?"
Összeszűkítette a szemeit. "Miért nem gondoltam erre?"motyogta gúnyosan  "Sok vitától kímélhettem volna meg magam."
Nevetettem. "Igen, valószínűleg."
"Annyira emberi vagy, "mondta újra.
"Tudom."
Az ajkai vonalánál egy mosoly húzódott. "Megyünk Dartmouth-ba? Tényleg?"
"Valószínűleg ki fogok bukni egy szemeszter alatt."
"Korrepetálni foglak."A mosolya most szélesebb volt. "Szeretni fogod a főiskolát."
„Gondolod, találni fogunk ilyen későn lakást? "
Grimaszolt, vétkesnek tűnt. "Nos, mi valamelyest már rendelkezünk ott egy házzal. Tudod, csak tartalékban."
"Vettetek egy házat?"
"Valójában az ingatlan egy jó befektetés."
Felemeltem az egyik szemöldököm, aztán hagytam. "Tehát, készen állunk, akkor."
"Úgy látom, nekünk kicsit hosszabb ideig kell megtartanunk az „előtte” kocsit."
"Igen, a mennyország tiltja a védelmet a tankoktól."vigyorgott.
"Mennyi ideig maradhatunk?"Kérdeztem.
"Időben vagyunk. Néhány héttel többet, ha akarod. Aztán meglátogathatjuk Charlie-t mielőtt New Hampshire-be mennénk. A karácsonyt Renee-vel tölthetnénk… "
A szavai egy nagyon boldog, közeli jövőt festettek, beleértve mindenkinek egy független fájdalmat.
 A Jacob-os rész, de majdnem elfelejtett, zörgetett, és módosítottam a gondolatot – majdnem mindenki. Ez semmivel nem könnyebb. Most, hogy pontosan felfedeztem, milyen jó lehet embernek lenni, csábító volt sodródva hagyni a terveimet.
Tizennyolc vagy tizenkilenc, tizenkilenc vagy húsz…Számít ez egyáltalán? Nem sokat változom néhány év alatt. És embernek lenni Edwarddal…A választás egyre trükkösebb lett minden nap.
"Néhány hét,”értettem egyet. Aztán, mert soha nem nézett úgy ki, hogy elég időnk lenne, hozzátettem, "Tehát azon gondolkodtam… tudod, mit mondtam a gyakorlásról ezelőtt?"
Nevetett. "Tudnád tartani ezt a gondolatot? Hallom a hajót. A tisztító legénységnek itt kell lennie."
Azt akarta tőlem, hogy tartsam fejben ezt a gondolatot. Tehát ez azt jelentette, hogy nem fog többé aggódni a gyakorlás miatt? Mosolyogtam.
„Engedd meg, hogy elmagyarázzam Gustavónak a fehér szobában lévő rendetlenséget, aztán elmehetünk. Van egy hely délen a dzsungelben – „
„Nem akarok elmenni. Ma nem túrázok az egész szigeten. Itt akarok maradni és nézni egy filmet.”
Összeszorította az ajkait és megpróbált nem nevetni a zsémbes hangomon.
„Rendben, ahogy akarod. Miért nem választasz ki egyet, amíg én kinyitom az ajtót?”
„Nem hallottam kopogást”
Oldalra fordította a fejét és hallgatott. Fél másodperccel később egy gyenge, félénk kopogtatás hallatszott az ajtón. Vigyorgott és az előszoba felé indult.

Elsétáltam a nagy tévé alatt lévő polcokhoz és a címeket kezdtem nézegetni. Nehéz volt eldönteni, hol kezdjem. Több DVD-jük volt, mint egy kölcsönzőben.

Hallottam Edward halk, bársonyos hangját, ahogy visszatért az előszobába, folyékonyan társalogva, feltételezésem szerint, portugálul. Egy másik, érdesebb emberi hang ugyanazon a nyelven válaszolt. Edward bevezette őket a szobába, útközben a konyha felé mutatva. A két brazil hihetetlenül alacsonynak és sötétnek tűnt mellette. Egyikük egy kövér férfi volt, másikuk egy vékony nő, mindkettőjüknek ráncos volt az arca.
Edward büszke mosollyal felém intett, és hallottam a nevem a sok ismeretlen szó között. Elpirultam egy kicsit, ahogy arra gondoltam, hogy hamarosan szembetalálhatnák magukat a fehér szobában lévő szemétdombbal. A kicsi ember udvariasan rám mosolygott. De az apró, kávé-bőrű nő nem mosolygott.  Döbbenet és aggodalom keverékével bámult rám, széles szemeiben félelem volt.

Mielőtt reagálhattam volna, Edward intett nekik, hogy kövessék a tyúkól felé, és eltűntek.
Amikor újra megjelent, már egyedül volt. Gyorsan mellém sétált és körém fonta a karjait.

„Mi van vele?” suttogtam sürgetően, emlékezve a nő ijedt arckifejezésére.
Higgadtan vállat vont. „Kaure részben Ticuna indián. Arra nevelték, hogy babonásabb legyen – vagy ahogy te neveznéd, körültekintőbb – mint a modern világban élők. Gyanítja, hogy mi vagyok, vagy legalábbis közel jár hozzá” Még mindig nem hangzott aggodalmasnak.

„Nekik saját legendáik vannak itt. A Libishomen – olyan vérivó démon, aki kizárólag szép nőket ejt zsákmányul” rám bámult.
Szép nők? Nos, ez elég hízelgő volt.
„Rémültnek tűnt” mondtam.
„Az is – de főleg miattad aggódik.”
„Miattam?”
„Amiatt aggódik, hogy miért vagyok itt veled teljesen egyedül” sötéten kuncogni kezdett, aztán a fal felé nézett, ahol a filmek voltak.

„Nos, miért nem választasz valamit, hogy megnézzük? Ezt tenni elfogadhatóan emberi.”
„Igen, biztos vagyok benne, hogy ez meggyőzi arról, hogy ember vagy” Nevettem és erősen a nyaka köré szorítottam a karjaimat, miközben lábujjhegyre álltam.
Lehajolt, hogy megcsókolhassam, aztán a karjai összeszorultak körülöttem és felemelt a padlóról, annyira, hogy már nem kellett lehajolnia. Ajkai a nyakamon mozogtak, ujjaimmal beletúrtam bronzszínű hajába.


Aztán zihálást hallottam, és ő hirtelen letett engem. Kaure állt lefagyva az előszobában, tollakkal fekete hajában, kezében egy zsákkal, amiben még több toll volt, rémült arckifejezéssel. Engem bámult, a nézése idegesített, úgyhogy elpirultam és lesütöttem a szemeimet. Aztán összeszedte magát és motyogott valamit, még ezen az ismeretlen nyelven is világos volt, hogy bocsánatkérést. Edward elmosolyodott és barátságos hangon válaszolt. A nő elfordította sötét szemeit és visszament az előszobába.

„Arra gondolt, amire gondolok, hogy gondolt, ugye?” motyogtam.
Nevetett a nyakatekert mondatomon. „Igen”
Találomra megragadtam egy filmet. „Kapcsoljuk be és úgy tehetünk, mintha néznénk”
Egy régi musical volt mosolygós arcokkal és bolyhos ruhákkal.
„Nagyon nászutas” ismerte el Edward.

Mialatt a képernyőn a színészek táncoltak egy élénk bevezetődalra, én a kanapén henyéltem Edward karjaiban.
„Vissza fogunk költözni a fehér szobába?” tűnődtem rajta lustán.
„Nem tudom… már helyrehozhatatlanul szétroncsoltam a fejtámlát a másik szobában – talán ha a ház egyetlen részére korlátozzuk a rombolást, lehet, hogy Esme újra meghív minket egyszer.

Szélesen elmosolyodtam. „Szóval lesz még rombolás?”
Nevetni kezdett az arckifejezésemen. „Azt hiszem, biztonságosabb, ha eltervezett, mintha arra várok, hogy megint megtámadsz”
„Csak idő kérdése lenne” értettem egyet mellékesen, de a pulzusom száguldott a vénáimban.

„Valami baj van a szíveddel?”
„Nem. Egészséges, mint egy ló” szünetet tartottam. „Most akartál menni ellenőrizni a rombolási zónát?”
„Talán udvariasabb lenne megvárni, amíg egyedül leszünk. Te nem vennéd észre, ha kettészakítom a bútort, de őket valószínűleg megijesztené”
Igazság szerint, már elfelejtettem, hogy emberek laknak a másik szobában.
„Igaz. A francba!”

Gustavo és Kaure csendben mozogtak a házban, miközben türelmetlenül vártam, hogy befejezzék és megpróbáltam figyelni a boldogan-éltek-amíg-meg-nem-haltak- ot a képernyőn.
Épp kezdtem elálmosodni – bár Edward szerint a fél napot végigaludtam – amikor egy durva hang felriasztott. Edward felült, a karjaiban tartott engem és válaszolt Gustavónak portugálul.
Gustavo bólintott és csendben a bejárati ajtó felé sétált.

„Végeztek” mondta nekem Edward.
„Tehát, ez azt jelenti, hogy egyedül vagyunk?”
„Mi lenne, ha először ebédelnél?” javasolta.
Beharaptam az ajkamat, gondolkodva a dilemmán. Eléggé éhes voltam.
Mosolyogva megfogta a kezemet, és a konyhába vitt.
Ismerte az arcomat, úgyhogy nem számított, hogy nem tudott olvasni a gondolataimban.

„Ez kezd kicsúszni a kezemből” panaszkodtam, amikor teljesen tele voltam.
„Akarsz ma délután úszni egyet a delfinekkel – kalóriaégetés gyanánt?” kérdezte.
„Talán később. Nekem van egy másik, kalóriaégetésre vonatkozó ötletem”
„És mi lenne az?”
„Nos, ott van az a rengeteg fejtámla – „
De nem tudtam befejezni. Felkapott a karjaiba és az ajkai elhallgattatták az enyémeket, amint embertelen sebességgel a kék szobába vitt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!