Saját bloglista

2009. december 11., péntek


(Edward szemszöge)

Az én dárga egyetlen szerelmem elhagy Freni miatt. Hogy lehettem ennyire hülye? Bella az életem, nem veszíthetem el most főleg hogy a gyermekemet hordja a szívem alatt. Gyorsan utánna rohantam de Freni megfogta a karom és vissza rántott,ekkor Rose jelent meg melletem és mondta Freninek hogy eresszen el,de erre egy morgás tört elő a mellkasából. Emmet erre azonal kedvese mellet termett és én hálás pillantást vetettem rá. Majd biccentett eggyet. Ekkor elindultam Bella után de ő már sehol nem volt. És Esme és Carlisle lépett oda hozzám és mondták hogy Bella elment örökre és azt üzeni hogy soha nem akar ujra látni.-mondta Esme kicsit szomorúan. Nen ez nem lehet.

(Alice szemszöge)

Edward szörnyen sajnálom én is nagyon szeretem Bellát,de ez a te hibád. Tudom mondta a bátyám kicsit szomorúan. Megöleltem és a fülébe súgtam hogy (minden rendben lesz ne aggódj)
erre hirtelen felém fordult és meghökkenten nézett rám. Miaz? kérdeztem. Tudod hogy hova ment Bella?-kérdezte idegesen. Igen. Akkor mond már.Jólvan. Bella Los Angelesbe ment Michael-el. Hogy mi? Igen jól hallotad. Utánna megyek nem hagyhatom egyedül-modta a bátyám.

(Edward szemszöge)

Kora hajnalban indultam csak futottam és meg sem álltam Los Angeles-ig. Ekkor nagy szerencsémre megláttam egy szállodát és bementem bejelentkezni de olyasmit láttam amire nem számítottam.Bella...Bella ott volt. Nagy pocakkal állt ott. Nem hittem a szememnek. Bella!-szóltam oda neki erre hirtelen felkapta a fejét és rámnézett. És ezután olyat tett amire egyátalán nem számítottam,egyből a nyakamba ugrott de gyorsan el is eresztett és a hasára kapta mindkét kezét. Miabaj?-kérdztem de ő csak sírt. Bella! Ekkor mondta igen halkan. Kórházba.....gyorsan....én is gyorsan vettem a lapot és indultam is vele a taxihoz amit hivatott. 20 percel később mát ott is voltunk Bellát bevitték a vizsgálóba,de én mehetem vele.
Odakinn ácsorogtam mikor az orvos jött ki nagy mosollyan az arcán. Dr. Massen...jól van a feleségem? Persze semmi ok az aggodalomra amúgy GRATULÁLOK! gyönyörű kislánya született. Mi? Kislányom? Igen. Mondta még mindíg letörölhetetlen mosallyal az arcán. Bemehetek hozzá?-kérdeztem. Persze.

2 megjegyzés:

  1. jójójó***
    mikor elsz köv. fejezet?
    egyébként nekem olyan zavaros az egész.
    tagolhatnád a mondatokat mert sok idő kell mire felfogom h ki mit mond és h kinek.xD

    VálaszTörlés
  2. rendben megpróbálom nagyon kössy hogy írtál pussy

    VálaszTörlés

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!