Saját bloglista

2009. december 9., szerda















Egy nem kívánt személy!

(Edward szemszöge)

Amikor megtudtam hogy életem szerelme gyermeket vár tőlem nem hittem a fülemnek. Nagyon boldog voltam egészen addig amíg egy váratlan látogató el nem rontotta az örömöm. Freni lépett be az ajtón és én köpni nyelni nem tudtam. Épphogy belépett az ajtón rögtön a nyakamba vetette magát én igaz nem vettem észre de Bella ott állt a lépcső legtetején,szeme könybe lábadt attól amit látott. Mikor lefejtettem magamról Freni karjait és újra felnéztem Bella már nem volt sehol és ekkor Alice röppent le a lpcsőn és elmondta hogy Bella éppen a holmiait pakolja a bőröndjeibe. Mi??? Kérdeztem riadtan, úgy ahogy mondom látta amint Frenit ölelgeted. És már zokogva rohant be a szobátokba! Nagyot csalódtam benned drága bátyuskám azt hittem szereted Bellát. Szeretem is mondtam majd elindultam a szobám felé és ekkor éreztem magamon Freni kezét amint vissza húz.

(Freni szemszöge)

Edward most jöttem és még meg sem csókoltál,Freni én már nem szeretlek téged. Én Bellát szeretem és most mégjobban hogy megtudtam hogy az én gyermekemet hordja a szive alatt.
Hogy mi??? Jólhallotad Bella gyermeket vár tőlem és én nagyon szeretem mindkettőjüket.
De Edward egy gyerek nagy felelőség mondtam. De ő rám se figyel csak nézett ki a fejéből.
Drágám figyelsz rám kérdeztem. Freni ne szólíts így. Mondta Edward mérgesen.

(Bella szemszöge)

Nagyon csalódtam Edwardban, pedig azt hittem hogy szeret de most már látom hogy tévedtem. Igaz kinek kéne egy olyan lány aki lassan inkább egy bálnára hasonlít mint egy emberre. És ekkor Edward lépett be a szobába. Kicsim szörnyen sajnálom amit az előbb láttál de én már rég nem szeretem Frenit. Nem is tudtam róla hogy idejön. Nem érdekes most már élj vele boldogan.-mondtam . Majd kimentem a szobából. Edward utánnam rohant kicsit sem emberi tempóban. Mikor elértük a lépcső tetejét mindenki minket bámúlt ahogy ott kibálok vele. Ekkor Carlisle,Esme,Emmet,Rosalie és Jasper lépett be a nappaliba. Emmet arcán széles vigyor ült.
Ekkor én fogtam a bőröndöm és elindultam lefelé a lépcsőn. Megkértem Emmetet hogy vigyen ki a reptérre. Mi??? A reptérre? Kérdezte Edward szinte már kiabálva. Igen. Jól hallotad. Te pedig mehetsz enyelegni a kis barátnőddel a szoba most már üres. Erre könnyek szöktek a szemembe. És kirohantam az ajtón. Emmet mérgesen nézett Edwardra majd jött utánnam a család többi tagjával eggyüt, hogy elköszönjenek tőlem.

Folytatá köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!