Saját bloglista

2009. december 8., kedd

A nagy hír!!!

(Bella szemszöge)

Ma beszélnem kell Carlisle-al hogy megvizsgáljon mert szerintem lehet nem biztos hogy terhes vagyok. És Edward az apa. Áh...Carlisle megvizsgálnál? Hát persze Bella. Gyere be a dolgozó szobámba. Követtem Carlisle-t. Felfektettet a vizsgáló asztalra és megkérdezte hogy hogy a panaszom. Hát....rengeteget van hányingerem és szédülni is szoktam. Bella már voltatok eggyüt Edwardal? Ami azt illeti igen. Közben Carlisle megvizsgált. Bella te terhes vagy. Mi??? Az meg hogy lehet? Hiszen szedtem fogamzásgátlót. Figyelj! Edward védekezett? Nem tudom. És ekkor Edward lépett be az ajtón. Fiam de jó hogy bejöttél. Apa mi a baj, kicsim beteg vagy? Nem, dehogy. Akkor jó. -,mondta szerelmem. Edward légy erős Bella terhes!! Mi? Figyel Edward én megtartom ezt a babát. Nem. Nem. Micsoda kérdeztem rémülten. Nem te hanem mi fogjuk megtartani. Te..te..is akarod??? Hát persze kicsim. Ő a mi gyerekünk.


Holnap folytatom komikat kérek..
pussy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!