Saját bloglista

2009. december 8., kedd


Első nap az új iskolában!

(Bella szemszöge)

A mai nap nem olyan lesz mint az összes többi,hiszen ma van az első napunk az új iskolában.
Edward,Alice,Jasper,Emmet és Rosalie már kezdték megszokni a gyakori iskola váltást,de nekem még kicsit nehéz volt. Reggel már nagyon izgatott voltam hogy vajon milyen lesz bár tudtam hogy ha Edward is mellettem van akkor rossz nem lehet. Esme: kezdett minket sürgetni mert még a végén elkésünk! hallotuk meg a hangját a nappaliból. :) Lassan ki ki a saját párjával ment le és már indultunk is az iskolába habár amilyen őrültem szoktunk vezetni hamar oda értünk a suliba. Először Emmet és Rosalie értek oda majd Alice és Jasper majd utoljára én és Edward futottunk be.
Mindenki csak bámult amikor kiszáltunk a gyönyörű spotrkocsijainkból. Emmet és Rosali megvárták még mind kiszáltunk a kocsiból és már indultunk is el az információs irdoához hogy felvegyük az órarendjeinket. Nagyon megörültünk hisze a legtöbb óránk eggyüt volt a többiekkel. Egyszer csak Alice vetette magát a nyakamba és elkezdett csontropogtatóan ölelgetni, habár már én is vámpír voltam még akkor is majd megfojtott. Emmet hangosan felkuncogott fancsali képem láttán majd végül megszólalt.Bella én még eddigi létezésem alatt nem láttam vámpírt ilyen fancsali képet vágni! Majd tovább röhögött. Rosalie nyakon csapta férjét,ezzel tudatva hogy ez nem nevetséges. Aúúú! szólalt meg Emmet mire mindannyian felnevettünk. Mire Emmet bevágta a szokásos durciját és karon ragatta feleségét és elhúzta az első terem felé, mi pedig csak kuncogva követtük őket amint Emmet beráncigálta Rosalit a terembe. Mi csak éppen benéztünk és már mentünk is tovább a saját óráinkra ami eggyüt volt Alicel és Jasperrel.

(Edward szemszöge)

Bella nagyon kecsesen mozog akár a kishúgom Alice, mint ha csak testvérek lennének. Mikor beléptünk a terembe mindenki csak csodálkozva bámúlt minket miközben az asztalunk felé ballagtunk. Majd leültünk a legutolsó padba és csendben meghúztuk magunkat. Az első órának hamar vége lett és indultunk a menzára Alice karon ragadta szerelmemet és már ott is ültek egy távolabbi asztalnál mire én és Jasper elmentünk kajáért, később Rose és Emmet is csatlakozott hozzánk. Mindenki csak minket nézett és megláttam egy srácok aki az én Bellámat nézte nyálcsorgatva. Erre hangos morgás tört fel a mellkasomból mire mindenki felfigyelt az asztalunknál. Bella kezét éreztem az arcomon amint megnyuktatóan simogatott. Ez nagyon jól esett majd átöleltem a derekát és magamhoz húztam.

1 megjegyzés:

  1. Valaki segítsen hogyan tudok új fejit feltenni? Ez az első blogom nem tudom hogy milyen lett se rem jó :D

    VálaszTörlés

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!