Saját bloglista

2009. december 24., csütörtök

Karácsony az új családommal!

Bella!
Ma kicsit korábban ébredtem mert tegnap megbeszéltem Alicel hogy ma elmegyünk és megvesszük a karácsonyi ajándékokat. Ezútal kicsit jobban élveztem a vásárlást mint egyéb körülmények között. Alicel egyik boltból a másikba rohantunk. Mindenki tátott szájjal bámult minket. De nem érdekelt, pattogó kishúgom Alice mosolyogva húzott maga után. De nem zavart,sőt élveztem. Mikor hazaértünk úgy rontottunk be a nappaliba mint a tornádó. A többiek már a fát díszítették,de még ők abba hagyták mikor beértünk. Én azonnal odarohantam Edwardhoz és megöleltem. Alice pedig Jasperhez
,,táncolt"
oda. Majd Alice szolt Emmetnek,Edwardnak és Jaspernek hogy hozzák be a kocsiból a szatyrokat a fiúk nem voltak valamim vidámak,de szó nélkül megtették amire pöttöm húgom kérte őket. A fiúk hamar behozták a szatyrokat és föl is vitték őket a szobánkba szerencsére nem láttak bele mert már előre becsomagoltattuk az ajándékokat úgyhogy csak a papírt látták. Hallotuk Emmett morgolódását hogy nem lát bele. Ezen Alicel nagyon jól mulattunk,ám ekkor Emmet jött le durcásan.
Azt hittem hogy legalább nem csomagoltatjátok be-mondta Emmett.
Majd Alicel az oldalamon odaléptünk hozzá és kétoldalról nyomtunk egy puszit az arcára.
Ezzel nem engeszteltek ki-mondta még mindig durcásan Emmett.
Nem is akarunk.-mondtam mosolyogva.
Ekkor Edward lépett mögém szinte nesztelenül nem hallottam de két erős kar ölelt át hátulról és egyből tudtam hogy ő az. Majd megfordultam és azon nyomban megcsókoltam
Ekkor hallotam meg Emmett hangját.
Ugyan gyerekek ott a szobátok-mondta fülig érő mosollyal Emmett.
Majd ekkor Edward szólalt meg.
Igazad van bátyókám-mondta.
És azzal felkapott az ölébe és egyenesen a szobályába vitt. Hallotuk Emmett öblös nevetését,de nem érdekelt. Edward nem most-szoltam.De mintha meg se hallota volna.
Azzal kicsusszantam vaskos öleléséből elindultam lefelé. Megáltam a lépcső tetején és odaszóltam a többieknek. Adjuk át az ajándékokat. Erre a mondatra Alice mellettem termett és felmentünk a szobámba az ajándékokért.
Pár percel később már be is raktuk őket a fa alá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!