Saját bloglista

2010. január 15., péntek

Edward szenvedése

Mikor leültünk Alice táncolt oda hozzánk.Sziasztok!-csicseregte.Szia Alice,mizujs? Hát...semmi új. Bella lenne kedvetek eljönni velünk valahová kicsit szórakozni? Hát...nem is tudom,Jasper? -néztem kérdőn férjemre. Felőlem mehetünk. Akkor benne vagyok. Hurrá.-újjongot Alice. Jasper ugye szeretsz? Hát ez meg milyen kérdés? Egyszerű.-mondtam szúrósan. Bella hát hogyne szeretnélek,te vagy az éltem. Én is szeretlek-mondtam majd megcsókoltam. Jasper én szeretnék még egy gyereket! Egy fiút. Bella biztos kibírnád? Mert én nem akarom hogy valami bajod legyen belőle,de én is nagyon örülnék még egy kis lurkónak.-mondta Jasper. Majd Edward jött oda hozzánk,Bella beszélhetnénk?-kérdezte. Ö...miért ne. Gyere. Jasper megvárnál az osztályban megyek én is azonnal. Mit szeretnél Edward? Jaj Bella ne legyél már ilyen. Ugyan mégis milyen? Edward képes voltál elhagyni Tanya miatt. És ne gyere nekem azzal hogy szeretsz mert úgy sem hiszem el. De Bella ez az igazság.-mondta Edward. Nem ez hazugság.Ugyan Bella te sem gondolod komolyan hogy szereted Jaspert. Pedig ez az igazság,imádom Jaspert az életemnél is jobban és a gyerekeimet is. Edward hagy békén a hülyeségeiddel,mennem kell órára Jasper már vár. Bella,kapta el Edward a csuklómat,engedj el.-ordítottam.Mi folyik itt? jött oda Emmett. Semmi csak a drága öcsikéd nem engedi el a csuklómat.

Holnap folytatás. Komikat kérek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Happy....xD

Nagyon Boldog Szülinapot Robert Pattinsonnak!!!!